اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادامه فعالیت سامانه بارشی/ تهرانی‌ها از تردد و اتراق در حواشی رودخانه‌ها پرهیز کنند

مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی گفت: با احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها شهروندان در حواشی این مسیرها تردد و اتراق نکنند.

ادامه فعالیت سامانه بارشی/ تهرانی‌ها از تردد و اتراق در حواشی رودخانه‌ها پرهیز کنند

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شرایط جوی استان اظهارکرد: فعالیت سامانه بارشی تا یک‌شنبه ادامه داشته و از روز دوشنبه سامانه دیگری وارد استان می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تأثیر سامانه بارشی بر استان تا پس فردا یک‌شنبه، آسمان استان تهران ابری همراه با مه رقیق و گاهی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران در همین رابطه بیان‌داشت: در برخی ساعات بارش باران به صورت رگبار، رعدو‌برق و تندباد موقت و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف و در برخی ساعات کولاک برف انتظار داریم.

جلالی درباره مخاطرات این سامانه بارشی عنوان کرد: در طول این مدت لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی موقت برخی معابر، کاهش دید بویژه نواحی کوهستانی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها انتظار می‌رود.

وی به نفوذ سامانه بارشی دیگر از روز دوشنبه اشاره کرد و گفت : از دوشنبه افزایش ابر و تا اوایل وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران درباره میزان بارش‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خوب بارندگی‌ها در سطح استان بیشترین مقدار بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شمیرانات و شهریار با ۴۷ و ۴۰ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/پ/م/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول